סוכנות דיגיטל - בידול bidul

פרסום ממומן בטיקטוק

הרשת החברתית בימים אלו נהייתה חלק מהותי בהרחבת העסק או השירות שלך.
כולנו ראינו חברות קטנות נוסקות וגדלות הרבה יותר מהר עקב פרסום ממומן נכון ברשתות החברתיות השונות.
רעיון פופולרי אחד הוא לעשות פרסום ממומן בטיקטוק לסרטונים שלכם.
במאמר זה, נעזור לך להבין איך הפרסום הממומן בטיקטוק עובד ואיך באפשרותך לתעל את הכלי הזה לצמיחה בעסק שלך.
סוכנות דיגיטל בידול הכינה באהבה גדולה את המדריך הבא אז בואו נצלול פנימה וננסה להבין איך הפרסום בטיקטוק עובד

האם כדאי ליצור מודעות טיקטוק כדי להגדיל את העסק שלך?

זו אחת מהפלטפורמות הגדולות כרגע בעולם עם האחוז הכי גבוה של משתמשים פעילים.
אז כן, פרסום בטיקטוק יכול להיות בדיוק מה שחיפשת לפרסום העסק שלך.
טיקטוק הצליחה להתחרות עם אפליקציות גדולות ומבוססות וחצתה את רף המיליארד משתמשים בעולם.
דינמיקות השיווק כבר לגמרי השתנו היום. טיקטוק היא גורם משמעותי בשינוי המאסיבי הזה.
סרטונים קצרים של 15 שניות היוו גורם שמשך את תשומת ליבם של משתמשים חדשים לפלטפורמה.

האופציה לקדם בתשלום סרטונים הושקה בטיקטוק בתחילת 2019. הרבה שמות גדולים כמו אפל מיוזיק, נייקי, פנטי ביוטי ועוד החלו לפרסם בטיקטוק כדי לקדם את מוצריהם. טיקטוק היא ה-פלטפורמה לקמפיינים ייחודיים ומושכים ויזואלית.
עסק שרוצה לקדם את התכנים שלו בטיקטוק דרך פרסום בטיקטוק צריך לפני הכל לבדוק שהקהל שרלוונטי לו גולש בטיקטוק.

פרסום ממומן בטיקטוק -סרטון הסבר באנגלית

רוצים לפרסם
  • בטיקטוק
  • בטיקטוק

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום בטיקטוק יצרו אתכם קשר

בחרו את קהל היעד המתאים לכם

פרסום ממומן בטיקטוק יכול להיות משתלם מאוד אם נוער הוא קהל היעד העיקרי של העסק שלכם.
כ 66% מהמשתמשים בטיקטוק הם מתחת לגיל 30, מה שהופך את רוב משתמשי הפלטפורמה לצעירים במיוחד.
על אף שרוב הקהל צעיר, האנשים הבוגרים יותר גם נוטים להיות משתמשים פעילים במיוחד בטיקטוק.
בעל עסק ששוקל להתחיל קמפיין פרסום ממומן בטיקטוק צריך לנתח קודם את הנתונים הדמוגרפיים של לקוח קהל היעד שלו.

תקציב לפרסום ממומן בטיקטוק

חברות גדולות יותר הן מן הסתם קלות יותר על ההדק מבחינת הוצאות פרסום גבוהות יותר ויכולות להוציא יותר מבלי להרגיש חנוקות. עסקים קטנים יותר צריכים לבדוק כל מרכיב לפני שהם הולכים על צעד שכזה להתרחבות.
הפרסום הממומן בטיקטוק הוא חדש – נכון לעכשיו. לפרסם בטווח הזמן הקרוב יהיה יעיל כי ניתן להגדיר תקציב משלכם ובכך למנוע חריגה בהוצאת כספי הקידום הממומן. עלויות הפרסום הן נמוכות משמעותית מאלו שבפייסבוק ועל כן יש לכם את ההזדמנות לחשוף את העסק שלכם להרבה יותר משתמשים חדשים בעלות זולה יותר מפלטפורמות אחרות כמו אינסטגרם / גוגל / פייסבוק וכדומה.

רוצים לפרסם
  • בטיקטוק
  • בטיקטוק

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום בטיקטוק יצרו אתכם קשר

יצירת חשבון פרסום בטיקטוק ובחירת הקמפיין שלך

ליצור חשבון מודעות בטיקטוק זה קל במיוחד. לטיקטוק יש פלטפורמה (אתר) שונה שנקרא "טיקטוק לעסקים" והוא מיועד אך ורק לפרסום ממומן תוכלו ללחוץ כאן ולהגיע לאתר פרסום ממומן בטיקטוק.
שימו לב שתהליך אישור המשתמש שלך יכול לקחת סביב 48 שעות לאחר מילויי הפרטים.

פרסום ממומן בטיקטוק - התחברות

שלב ראשון: בחירת סוג קמפיין

לאחר שפתחתם חשבון יעודי לפרסום ממומן בטיקטוק, גשו לדאשבורד ותלחצו על כפתור היצירה בלשונית של הקמפיין.
השלב הראשון שעליכם לבחור הוא את המניע למודעה – הורדה לאפליקציה, תנועה לאתר, או מכירות.
בנוסף אפשר גם לגדיר את התקציב בשלב הזה אבל זה לא חובה, אפשר גם בהמשך.
המינימום לפרסום בטיקטוק כיום עומד על 20$ יומי (Daily) או לחלופין 600$ לתקציב הכולל (Lifetime).

סוגי קמפיינים למודעות בטיקטוק

  1. העלאת המודעות (Awareness): כאשר המטרה היא לגרום לאנשים רבים יותר להכיר את המותג או החברה שלך.

  2. תנועה (Traffic): אנשים יכולים להישלח לכתובת שהזנת, כולל הדף הראשי של האתר שלך, פוסט בבלוג, כתבה וכד'.

  3. הורדת אפליקציה (App Install): קמפיין ששולח את האנשים לחנות האפליקציות, שם הם יכולים לקרוא עוד על האפליקציה ולהוריד אותה.

  4.  צפיות בסרטון (Video Views): העלו את מספר הפעמים שאנשים האידיאליים לעסק שלכם צפו בהם.

  5. המרות (Conversions): מודעה שמעוררת מוטיבציה באלו שמתעניינים בחברה שלך לרכוש את המוצר או השירות שלך.

 

שלב שני: הגדרת פיקסל, טרגוטים ואינטראקציה עם המודעה.

בחרו את סוג הקידום, קישור  URL, שם תצוגה, תמונת פרופיל, ואיך משתמשים יהיו באינטרקציה עם המודעה.
הפיקסל של טיקטוק הוא גם כלי יעיל במעקב על ההצלחה של פרסום האתר שלך בטיקטוק.

מיקום המודעות, טירגוט, ופרטים נוספים

הצעד הבא הוא לבחור את המיקומים והטירגוטים עבור קמפיין הטיקטוק שלכם. אתם יכולים בקלות לבחור את הפלטפורמה בה תרצו להריץ את המודעות שלכם. זה אומר שבאפשרותכם יהיה לפרסם לא רק בטיקטוק – אלא גם בבאז וידאו, ניוז רפבליק, ויגו ורבים נוספים. בתור התחלה נמליץ לכם לפרסם בטיקטוק בלבד.

בנוסף בשלב הזה תוכלו לבחור האם הצופה יוכל להוריד את הסרטון ולהגיב בתוכו.

רוצים לפרסם
  • בטיקטוק
  • בטיקטוק

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום בטיקטוק יצרו אתכם קשר

שלב הטירגוט במודעות בטיקטוק הוא שלב סופר חשוב בהצלחת הקמפיין שלכם. בקטע הזה, תוכלו להגדיר פרמטרים שונים כמו גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין ודברים נוספים שתרצו שיתווספו. המידע שתזינו יעזור למשוך יותר מהקהל שתגדירו שמתאים למודעה שלכם.
אפשר לומר שנכון לימים אלה הטרגוט בטיקטוק "דל" ביחס לפייסבוק ואינו ממוקד כמוהו. 
בישראל תוכלו לטרגט לפי איזורים רחבים כמו צפון הארץ / המרכז / והדרום –  שימו לב שגם כשתבחרו את אותם איזורים המודעות שלכם יחשפו לאנשים שלא נמצאים באותו איזור. (כן אלה חבלי הלידה של הפרסום הממומן בטיקטוק), בעתיד זה יסתדר והמיקומים יהיו הרבה יותר מדוייקים. 
כמו כן גם תחומי העניין הינם דלים ולא ממוקדים. ההמלצה שלנו היא להתחיל בתקציב נמוך בתחום עניין ממוקד שלכם ולבדוק את התוצאות לאט ובזהירות. 

שלב שלישי: הגדרת משך הקמפיין והתקציב לפרסום הממומן בטיקטוק.

הזינו את התקציב שמקובל עליכם והגדירו תקופת זמן – באפשרותכם להגדיר תקציב יומי או תקציב כולל לקמפיין.
כפי שציינו, יש מינימום לפרסום ועל כן התקציב שלכם צריך להיות גבוה ממנו. כאן תוכלו גם להגדיר את משך הקמפיין.
בנוסף כאן תוכלו להגדיר את זמני החשיפה של המודעה, יש כאן 2 אפשרויות, הראשונה חשיפה במשך כל היום (All Day) והשניה היא זמנים ספציפיים ביום (Select Specific Time). אנו ממליצים להשאיר על All Day לרוב העסקים חוץ מעסקי המסעדנות ששם יש זמנים מוגדרים של משלוחים. 

ניתן בנוסף להגדיר את מהירות פיזור התקציב. באפשרותכם להגדיר אם תרצו הוצאה קבועה ומבוקרת או מהירה ככל הניתן של התקציב במסגרת הזמן שבחרתם שהקמפיין ירוץ.

יעדיי מטרות ושיטת חשיפה (Goal Optimization)

כאן נראה את המטרה העיקרית שבה נרצה להשיג במסגרת הקמפיין הממומן שלנו בטיקטוק.
האפשרויות הקיימות באופטימיזציה של המודעות הן קליקים, המרות וחשיפות.
כאן טיקטוק מתעלת את העלות לפעולה לפי המטרה שהגדרתם.

חשבון הפרסום בטיקטוק מציע ארבע אפשרויות:

  1. מחיר למייל \ אלף חשיפות (CPM) – המחיר שאתם מוכנים לשלם לאלף חשיפות.
  2. מחיר אופטימלי למייל \ אלף חשיפות (oCPM) – עוזר להראות את המודעות למשתמשים שזהים לטרגוט שלכם
  3.  מחיר לאלף חצפיות (CPV) – המחיר שאתם מוכנים לשלם כל 1000 צפיות של 2-6 שניות בסרטון שלכם. המערכת תפיץ את הסרטון שלך לכמה שיותר אנשים במסגרת התקציב שלך.

מחיר לקליק (CPC) – הביד זה המחיר לקליק שאתם מוכנים להוציא על הפרסום הממומן בטיקטוק שלכם שישלח למשתמשים שהכי סביר שיקליקו עליו במחיר הכי קרוב למחיר שלכם ככל האפשר.

רוצים לפרסם
  • בטיקטוק
  • בטיקטוק

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום בטיקטוק יצרו אתכם קשר

שלב רביעי: יצירת המודעה

הפרסום בטיקטוק מורכב מתמונות וסרטונים אנכיים, אופקיים ומרובעים. המערכת הזאת מספקת בנוסף כלי שנקרא קיט יצירת הסרטונים, שמכילה טמפלייטים (מעין שבלונות) וכלי ויזואלים שניתן לשלב עם החומרים שלכם כדי להפוך את זה לפשוט יותר בעבור מפרסמים. בנוסף היא מכילה מעל 300 אפשרויות למוזיקת רקע בה תוכלו להשתמש.

כלי נוסף ויעיל במיוחד הוא אופטימיזציית הקריאייטיב האוטומטי, המאפשרת לכם להעלות עד 10 תמונות, 5 טקסטים למודעה, 5 סרטונים וקריאה לפעולה אחת.
לאחר מכן, המערכת תשלב ביניהם כדי ליצור כמה קריאייטיבים למודעות. בהמשך, הטכנולוגיה תריץ ניסיונות על המודעות האלה כדי לראות איזה מהן הכי אפקטיב ותציג את המודעה הטובה ביותר בצורה אוטומטית.

לבסוף, אתם יכולים לנצל את הכלי landing page to video tool , שבאופן אוטומטי מלקט תמונות איכותיות מדף הנחיתה שמסרתם ומערבב ביניהם עם מוזיקה כדי ליצור פרסומות וידאו!

בחנו את האפקטיביות של הפרסומות שלכם.

לאחר שיצרתם סרטון טיקטוק, אתם יכולים לבצע מעקב על ההתקדמות שלו. למזלכם, חשבון הפרסום הממומן בטיקטוק מציע את כל כלי הניטור שאתם צריכים. בדאשבורד באתר, תוכלו לראות סיכום של כל הסטטיסטיקות מכל הקמפיינים שהרצתם בפלטפורמה – ממש בדומה לחשבון המודעות בפייסבוק.

עוד על כלי יצירת הוידאו במערכת הפרסום הממומן בטיקטוק.

חשבון המודעות בטיקטוק מציע ערכה ליצירת תכני וידאו, כלי יעיל שנותן אפשרויות רבות של טמפלייטים לתמונות ווידאו לבחור מתוכן ולקסטם לפי הצרכים שלכם. כמו כן גם מוזיקה חינמית לשלב בסרטונים שיצרתם.

האפשרויות למודעה שמאושרות כרגע הן:

  1. מודעות בתוך הפיד (מודעה שצצה בזמן הגלישה וסוג של מתחזה לסרטון רגיל הקופץ לכם בטיקטוק, לוקח כמה שניות להבין שמדובר במודעה) 
  2. ברנד טייקאובר (השתלטות על המסך כשפותחים את הטיקטוק). 
  3. אתגרי האשטאגים (קידום על האשטאג מסוים במטרה שישתמשו בו).

נקודות מפתח לשיפור מודעות הטיקטוק שלכם

אנא וודאו כי תכני הוידאו בהם השתמשתם לקריאייטיב של המודעה הם באיכות גבוה, משום שהם יכסו את כל המסך של הקהל שלכם והן צריכות להיות ברורות ונעימות לצפייה. טיקטוק מציעה רק 80 תווים בתיאור המודעה, אז ודאו שאתם מוסיפים תיאור מניע לפעולה וקולע כאשר אתם מוסיפים אותו לתצוגה בשימוש במערכת ליצירת הסרטון בחשבון המודעות. המערכת הזאת מאפשרת כלים רבים "בילד-אין" שיהיו יעילים לכם כאשר אתם יוצרים קריאייטיב חדש.

פשוט מאוד להקים מודעה חדשה ולכוון אותה לקידום העסק שלכם. שימוש בפרסום ממומן בטיקטוק ישפר את פני העסק שלכם וימשוך אנשים חדשים עם תוכן אטרקטיבי וקליט. קל במיוחד לפתוח משתמש פרסום בטיקטוק ולאפשר לעסק שלך להמשיך לפרוח.
בהצלחה!

  • לפרטנר
  • לפרטנר
הדיגיטלי שלך