מה הבידול שלך?

קידום אתרים בגוגל – SEO

בשנים האחרונות הביטוי קידום אתרים בגוגל / SEO קופץ כמעט בכל שיחה אפשרית הקשורה לסוכנות דיגיטל או לשיווק באינטרנט.

גם אנשים שלא קשורים לעולם הדיגיטל או בעלי עסקים שמעו פה ושם את הביטוי קידום אתרים בגוגל.

הסיבה לכך היא שהיום כל עסק רציני שרוצה להפסיק את התלות בפרסום ממומן בגוגל יהיה חייב להתאים את האתר שלו למנוע החיפוש של גוגל, אחרת? תמשיכו להישאר במעגל "המשלם" של הפרסום הממומן וכל מי שפרסם יודע כמה זה כואב לראות את החיובים מגוגל ולגלות שעל כל קליק שלחצו שלמתם בין 4 שקלים ויותר (יש עסקים כמו רשלנות רפואית שקליק יכול להגיע ל120 ש"ח!)  גם אם לא הומרו. כן טירוף אנחנו יודעים. העלויות של גוגל לכל האופטימים הולכות רק לעלות ולמה זה? כי כולם רוצים להיות מקום ראשון בגוגל וכולם מבינים שאם אתם לא בדיגיטל אתם פשוט לא קיימים (חוץ ממוכרי הפלאפלים המכובדים למיניהם).

אז אם נפשט את העניין, קידום אתרים בגוגל / SEO הוא התאמת האתר שלכם בצורה נכונה למנוע החיפוש בגוגל.

גוגל סורק את כל האתרים בעולם פעם בכמה ימים ומחליט על סמך האלגוריתם שלו מי האתר / עמוד הכי רלוונטי לביטוי מסוים ומדרג את אותו האתר במיקום מסוים בתוך התוצאות האורגניות בגוגל.

לדוגמא: גוגל סורקת את הביטוי "מאמן כושר בתל אביב" ומחפשת את העמוד הכי רלוונטי לאותו ביטוי ואותו שמה במקום הראשון.

איפה ממוקמות התוצאות האורגניות? בדרך כלל מתחת ל-3-4 המודעות הראשונות שכתוב עליהם "מודעה".

כל האומנות של איש השיווק היא להנגיש את האתר בצורה נכונה כך שיהיה "קל" לגוגל לקרוא אותו וגם למשתמש (לקוח).

אז זה בגדול על מה זה קידום אתרים בגוגל או SEO, בואו נצלול קצת יותר בעומק ונכיר כמה דברים חשובים על העולם הזה. 

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל באמצעות SEO on Page

קידום אתרים בגוגל מתחלק בעצם ל2 – קידום אורגני בתוך האתר שלכם SEO on page וקידום אורגני בגוגל מחוץ לאתר שלכם SEO off page נשמע ג'יבריש? אל חשש נסביר לכם הכל.

SEO on page הם בעצם כל הפעולות שמבצעים בתוך האתר שלכם כמו הכנסת ביטוי המפתח שאותו נרצה לקדם לתוך בצורה הנכונה בתוך הדף, יצירת כותרות H1 וH2, תגיות, קישורים יוצאים מתוך העמוד עם ביטויים מסויימים, אלטים לתמונות ועוד המון דברים נוספים.

עכשיו ניתן לכם כמה טיפים הקשורים לSEO on page שיוכלו לשפר לכם את האתר.

בחירת מילות מפתח:

מילות מפתח הם בין הדברים הכי חשובים בקידום אתרים בגוגל.

אם SEO זה מכונית, מילות המפתח הם הגלגלים שגורמים למכונית ליסוע, בלעדיהן היא תהיה פשוט מכונית עם הגה מזגן מנוע ושילדה אבל לא תגיע לשום יעד.

בחירת מילות המפתח הנכונות הוא המפתח לקידום האתר בצורה אורגנית בגוגל.

אתם חייבים לחשוב טוב על אילו מילות מפתח הן ה"Many maker" שלכם, המילים שבעצם יכניסו לכם הכי הרבה כסף לעסק והן הכי רלוונטיות ונכונות לעסק שלכם! לדוגמא, אם יש לי עסק שמוכר מצברים בירושלים בלבד אני ארצה לקדם את הביטוי "מצברים בירושלים" ולא "מצברים"  למרות שיש הרבה יותר חיפושים לביטויי מצברים אבל הוא הרבה פחות רלוונטי ממצברים בירושלים.

פוקוס על התוכן:

בטח שמעתם את הביטוי "תוכן הוא המלך" אם לאתר שלך אין תוכן איכותי ורלוונטי אנחנו מבטיחים לכם שהוא לא יתקדם לשום מקום גם אם האתר שלכם הוא סופר מהיר והשקעתם מאוד.

לקוח שחיפש ביטוי מסויים בגוגל ויכנס לתוך העמוד שלכם ויגלה שאין שום ערך אמיתי בתוכן שרשום והוא אינו רלוונטי יצא מיד מהעמוד, מה שיצא מזה שגוגל יבין שהעמוד שלכם פשוט לא רלוונטי ויעיף אתכם אחורה במיקומים.

לכן תשקיעו מאווד! בתוכן ואם אתם לא יודעים לכתוב בעצמכם? קחו כותב תוכן מקצועי אחרת תצאו מהמשחק.

לינקים פנימיים:

השימוש בלינקים פנימיים הוא סופר חשוב בכל נושא קידום אתרים בגוגל.

לינק פנימי הכוונה ללינק שאנו מוצאים מתוך העמוד של המאמר באתר שלנו לתוך דף אחר בתוך האתר שלנו.

הפעולה הזו תקל על ניווט המשתמש בתוך האתר שלכם.

קפיצה בין דף 1 לדף נוסף תגרום לגוגל להבין שהאתר שלכם מעניין ולא רק שהמשתמש לא יצא מהאתר אלה הוא המשיך ו"טייל" זמן רב יותר בתוכו לכן זה עוד דבר שיוכל לעזור לכם לקפוץ במיקומים במנוע החיפוש של גוגל.

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל באמצעות SEO off page

SEO off page הן בעצם כל הפעולות שמבצעים מחוץ לאתר כדי שישפיעו על דירוג האתר / העמוד.

הפניית קישורים ולינקים חיצוניים שיופנו לאתר שלנו, קישורים יוצאים מסושיאל מדיה כמו אינסטגרם ופייסבוק, קישורים יוצאים מתוך תגובות בבלוגים שונים, רישום לאינדקסים חזקים כמו B144 וeasy עם יצירת לינק לתוך האתר שלנו, הכנסת טראפיק דרך קמפיין משפיענים ועוד.

בקיצור, שם המשחק כאן הוא הפניות נכונות מאתרים איכותיים! ככל שיהיו לכם יותר קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים גוגל יבין שיש כאן דף / אתר רלוונטי לביטויי מסויים ויעלה אותו בדירוגים.

שימו לב!!! אם תפנו לאתר שלכם קישורים מאתרי פח שנפתחו רק כדי להוציא קישורים לאתרים גוגל יוריד אתכם במיקומים ולכן סופר חשוב להבין מאיפה מגיעים הקישורים ובמידה ומצאתם קישור "פח"  חובה לומר לגוגל "היי אני לא קשור להפנייה הזו" ברמה הטכנית מקדם האתרים שלכם יעשה את זה.

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל בעידן החדש

כיום, המסחר האלקטרוני (E-Commerce) הופך נפוץ יותר ויותר. למותגים, חברות, חנויות וכל מיני ספקי שירותים/מוצרים יש נוכחות מקוונת שעוזרת בשיווק ובצמיחה שלהם.

החשיבות של קידום אתרים בגוגל, בעידן החדש שהתחרות נעשית צפופה יותר ויותר, היא חשובה בצורה חד משמעית. אתרים שאין להם אסטרטגיית אופטימיזציה מתאימה למנועי החיפוש ילכו לאיבוד בדפי תוצאות החיפוש הנטושות של גוגל, ולעולם לא יראו את אור השמש המטאפורי של קליק של מבקר.

קבלו מתנה מאיתנו כמה קילר טיפים שכדאי לזכור לקידום אתרים בגוגל

מילות מפתח לחיפוש קולי:

היום לכולנו יש טלפונים חכמים,  יש אפשרות פשוט לומר את מילות החיפוש המיועדות במקום להקליד אותן. נכון לתאריך זה כ50 אחוז מהחיפושים מתבצעים באמצעות חיפוש קולי בין אם זה Siri של Apple, גוגל עם OK Google, אמזון עם אלקסה ולמייקרוסופט את קורטנה. אנשים משתמשים בחיפושים קוליים זה פשוט הרבה יותר נוח ולפי דעתנו זה הולך להיות החיפוש האורגני החדש. כשאנו בוחרים את מילות המפתח לאתר שלנו, חשבו לזכור להוסיף ביטויים כמו 'קרוב אלי' ו'איפה *X * הכוונה לביטוי מסויים' וכו'. הסיבה לכך היא שחיפושים קוליים הם בדרך כלל בגוף ראשון.

קידום אתרים בגוגל - חיפוש קולי

דגש על חווית המשתמש:

כפי שציינו בפסקה של Seo on page, מתן קישורים לדפים שונים באתר שלך עוזר להקל על הניווט עבור המשתמשים. כדאי לשאוף לבנות את האתר שלכם ידידותי למשתמש כך שהמבקרים יוכלו להרגיש בנוח לגלוש בו. אם בא לכם להבין קצת יותר כדאי שתקראו על UI UX

הפכו את התוכן שלכם לקריא:

אחת מהטעויות שמקדמי אתרים יכולים לעשות בנוגע לתוכן שלהם היא לפוצץ את התוכן במילות מפתח. כדי להתאים את מילות המפתח השונות, לעתים קרובות התוכן משתבש ונראה פשוט לא טבעי. העין של המשתמשים שלנו מזהה את הנסיון הזה והדבר יגרום ליציאה מהאתר. תארו לעצמכם שאתם נמצאים באתר של מותג מפורסם בעולם, ופתאום אתם מזהים ביטוי שחוזר על עצמו בצורה לא טבעית בכל הדף. חברים גוגל לא טיפשים ועל דבר כזה תקבלו פסילה שתגרום לכם להתדרדר במדרגות המיקומים.

מהירות האתר:

נכון לעדכון האחרון של גוגל "Core Web Vitals", מהירות האתר שלכם היא אחד המדדים הכי גדולים של גוגל לקידום במיקומים.

אם האתר יהיה איטי ויקח לכם 10 שניות לעבור מדף לדף אתם פשוט לא תשארו ותצאו מהאתר.

כל החוויית משתמש שלכם תהרס וגוגל יודעת בדיוק כמה זמן כל יוזר שהה בו.

לכן יש 2 אפשרויות לטיפול במהירות אתר, הראשונה היא תוסף שנותן בוסט למהירות כגון WP Rocket או מתכנת שישב על הקוד של האתר ויטפל בו עד לתוצאה "ירוקה". גוגל פיתחה את הכלי הזה שבו תוכלו לבדוק את מהירות האתר שלכם. אתר מהיר בדרך כלל יגיע לציון בנייד מעל 80  ובדסקטופ מעל 90

קידום אתרים בגוגל - מהירות אתר

קידום אתרים בגוגל סיכום וסיום החפירה: 

אופטימיזציה נכונה למנועי חיפוש חיונית לנראות ולפופולריות של האתר שלך בתוצאות החיפוש. שימוש במילות מפתח מתאימות, כתיבת תוכן בצורה איכותית וטבעית, חווית משתמש ומהירות אתר הם המפתח לקידום אתרים בגוגל.

במידה ותרצו סוכנות דיגיטל שתעזור לכם עם קידום אתרים בגוגל תמיד תוכלו ליצור איתנו קשר כאן >>>

תוכן העניינים

צריכים פרטנר לדיגיטל?

מלאו את הפרטים וניצור אתכם קשר

cloudways
נמאס לכם שהאתר שלכם איטי?
רוצים אתר מהיר יותר מחמקן?

גם עם 0 ידע טכני ומקצועי תוכלו לפתוח בעצמכם אחסון אתר מהיר עם תמיכה 24/7 של נציג אנושי! ואם אתם צריכים עזרה בפתיחת חשבון תפנו אלינו ונעזור.

סוכנות דיגיטל - בידול bidul

בידול - סוכנות דיגיטל

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?