סוכנות דיגיטל - בידול bidul

054-977-7336

פרסום ממומן בגוגל

אז מהו פרסום ממומן בגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר והאתר עם הכי הרבה כניסות בעולם. בכל שניה, 63,000 חיפושים מתבצעים בגוגל! מספר פשוט בלתי נתפס. עם תנועה נכנסת כה משמעותית, המודל העסקי של גוגל מציע קהל פוטנציאלי אטרקטיבי במיוחד למשווקים – אנשים שמחפשים את השירות או המוצר שלכם ברגע זה ממש. זה מה שהוביל לצמיחה וגם לעידון בפרסום ממומן בגוגל שבה חברה יכולה לקדם את מוצריה ושירותיה מבלי 'להציק' ו'לדחוף' כמו בפלטפורמות אחרות בה פרסומת ממש משתלטת לכם על המסך. כאן, גוגל פשוט מציעה פתרון למה שחיפשתם, בין אם הפתרון הזה ממומן על ידי מישהו עם אינטרס כלכלי ובין אם לא. אבל מה בדיוק הוא פרסום ממומן בגוגל?
סוכנות דיגיטל בידול הכינה באהבה גדולה את המדריך הבא אז בואו נצלול פנימה וננסה להבין איך זה עובד 

מה הפירוש של פרסום ממומן בגוגל?

השם היותר פופולרי ושגור בפי העם לפרסום ממומן בגוגל הוא 'גוגל אדס'. זוהי פלטפורמה בתשלום שבה באפשרותכם לקדם את המוצרים שלכם. כשאתם שמים מילה או ביטויי בשורת החיפוש בגוגל, זה יראה לך תוצאות. התוצאות העליונות והתחתונות שהכיתוב 'מודעה' מוזכרת בהם הם המוצרים של גוגל אדס שמקודמים בתשלום. כל התוצאות באמצע, הן תוצאות אורגניות של החיפוש שאינן מקודמות בתשלום דרך גוגל ( קידום אתרים בגוגל ). 

למה להשתמש בפרסום ממומן בגוגל?

  • זו דרך מהירה ואפקטיבית לגרום לאנשים לשים לב לחברה שלך באינטרנט.
  • לגוגל יש חשיפה ענקית ובאפשרותה להראות את המוצרים שלכם לקהל רחב מאוד. באפשרותכם להציג את המודעה שלכם בעוד פלטפורמות השייכות לגוגל כמו ג'ימייל, יוטיוב ועוד. 
  • באפשרותכם לשלוט בתקציב הפרסום בגוגל ולשלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלכם.
  • אתם יכולים לתפוס את קהל היעד שלכם באופן מדויק, זה שחיפש את מילת המפתח שלכם
  • על ידי שימוש בכלים אניליטיים שונים, אתם יכולים לשלוט ולעקוב אחרי הצלחת הקמפיין שלכם.
מחפשים
  • פרסום ממומן בגוגל?
  • פרסום ממומן בגוגל?

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום ממומן בגוגל יצרו אתכם קשר

קצת מהתעודות הסמכה שקבלנו מ Google

איך פרסום ממומן בגוגל עובד?

פרסום ממומן בגוגל עובד על מודל עסקי של תשלום לפי קליק (PPC) . חברות מתמקדות על מילת מפתח ועולות למכרז עליה, בזמן שהן מתחרות עם חברות אחרות שגם הציעו כסף על אותה מילת מפתח ספציפית. המכרז מייצג מה הסכום המקסימלי שאתם מוכנים לשלם על המודעה שלכם.
בואו נבין את זה עם דוגמה פשוטה: אם גוגל קבעו שהסכום לתשלום לפי קליק למודעה על מילת מפתח מסוימת יהיה 2$ וההצעה המקסימלית שלך הייתה 4$, אז קיבלת את המודעה שלך. אם המחיר לפי גוגל הוא יותר מ4$, ההצעה שלך תכשל.
גוגל קובעת מה העלות למילת מפתח לפי מידת הפופולריות של החיפוש והתחרות בין המפרסמים, למשל 'עורך דין' היא מילה פופולרית וכללית שהרבה אנשים שעוסקים בתחום מתחרים עליה ולכן תהיה יקרה יותר. לעומת זאת 'עורך דין לענייני משפחה בירושלים' קצת פחות תחרותי, יותר נישתי ויותר זול.

פרסום ממומן בגוגל

באפשרותכם להגדיר תקרה לסכום המקסימלי אותו אתם מוכנים לשלם על מודעה ביום. כתוצאה מכך, לעולם לא תוציאו יותר מהרף שקבעתם.
גוגל נותנת לכם את שלושת האפשרויות הבאות לשיטת תמחור למודעות:

PPC \ CPC – מחיר לפי קליק, משמעות הדברים זה שתשלמו בכל פעם שהמשתמש לוחץ על המודעה שלכם 

CPM – מחיר לפי מייל, משמע כמה אתם מוכנים לשלם עבור 1000 חשיפות למודעה שלכם  

CPE – מחיר לפי חשיפה, מרמז על כמה אתם מוכנים לשלם על כל פעולה שהמשתמש ביצע לאחר לחיצה על המודעה שלכם. זה יכול להיות מילויי טופס, הרשמה לניוזלטר, מענה על סקר ועוד

פרסום ממומן בגוגל
מחפשים
  • פרסום ממומן בגוגל?
  • פרסום ממומן בגוגל?

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום ממומן בגוגל יצרו אתכם קשר

דירוג המודעה שלך AdRank :

גוגל נותנת לכם ציון איכות הנע בין 1 ל10, כש10 הוא הגבוה ביותר. גוגל נותנת את הציון הזה לאחר בדיקת איכות המודעה שלך דרך המעורבות שהיא מייצרת, איכות דפי הנחיתה, ניתוח מילות המפתח ועוד.
ציון האיכות שלך, יחד עם ההצעה שלך למכרז, תשיג לך את הAdRank (ציון המודעה). בצורה זו המודעה שלכם תגיע לSERP – דף התוצאות במנוע החיפוש.

פרסום ממומן בגוגל דירוג מודעה

רשת המדיה של גוגל:

ישנו כלי שיווקי נוסף של גוגל. בכלי זה, גוגל נותנת לכם את האפשרות להציג מודעות בצורת תמונה, הודעת טקסט, סרטון, באנר או פורמט אחר בסגנון. אלו הם אתרי צד שלישי שעובדים עם גוגל תחת הבנה והסכם.

פרסום ממומן בגוגל

איך להפוך קמפיין פרסום ממומן בגוגל להצלחה?

אם אתם לא משיגים את התוצאות הרצויות מקמפיין המודעות שלכם בגוגל, אז כל הזמן שלכם, הכסף שלכם והמאמץ שלכם ילך לפח. למרבה המזל, ישנן דרכים נוספות שנותנות לך פחות או יותר את ההבטחה שקמפיין הפרסום ממומן בגוגל שלך יהיה הצלחה מסחררת. כמה דברים שיעזרו לכם לתת בראש:

שיפור איכות דפי הנחיתה שלכם:

דפי נחיתה משחקים תפקיד מרכזי בקביעת ההצלחה של קמפיין המודעה שלך. לא רק על ידי גוגל, אבל קהל היעד הרלוונטי שלך גם יקבע את האיכות שלו. הוא צריך להיות מזמין, מושך, קל להבנה ולשימוש. כפתור הקריאה לפעולה צריך להיות בולט. לא משנה מה אתם רוצים שהלקוחות שלכם יעשו ברגע שהם מגיעים לדף הנחיתה שלכם, וודאו שהם עוזבים את האתר שלכם רק לאחר שהם עושים זאת.

כותרת / טייטל:
הכותרת הראשית של המודעה שלך היא הדבר הראשון שהצופים שלך יראו במודעה שלך. היא חייבת ללכוד את תשומת ליבם ולמשוך את המשתמשים אליה. עם זאת, עליה להיות מדויקת וכנה ולא רק קליקבייט. אם אתם לא מספקים את מה שאתם מצהירים עליו בכותרת, יכולות להיות לכך השלכות חמורות על העסק שלכם.

תיאור מטא:
זהו התיאור הקצר שמופיע תחת הכותרת של המודעה שלכם. הוא צריך להיות תמציתי, מדויק, ובדיוק כמו הכותרת צריך להיות מבוסס על עובדות. הוא צריך גם לעורר את עניין המשתמש ולבקש ממנו לבצע פעולה מסוימת. תיאור המטא צריך להיות קצרצר מספיק כדי להתאים בקלות למגבלת המלל במודעה. תיאור שאינו שלם או ארוך מידי שעדיין מאושר ורץ עדיין לא ישאיר חוויה טובה אצל הצופה.

מילות מפתח:
מילות מפתח נקראות מילות מפתח מסיבה מסוימת, הן עוזרות ללקוחות שלכם למצוא אתכם. מילות המפתח בהן כדאי לכם להתמקד צריכות להיות מדויקות וקצרות. אל תהיו מעורפלים או תרחיבו את מבחר מילות המפתח שלכם. גוגל לא יוכל להראות את המודעה שלך לאנשים שמעוניינים במה שיש לך להציע אם מילות החיפוש אינן רלוונטיות. ישנם כמה כלים למציאת מילות מפתח שם בחוץ. אתם יכולים למצוא בקלות את מילות המפתח הרלוונטיות לאתר שלכם על ידי שימוש בהם. אז השתמשו בהם ותעשו בהם שימוש מושכל.

פרסום ממומן בגוגל מודעה

ולסיכום זכרו את קהל היעד העיקרי שלכם:

אתם עושים את כל זה בשביל לצבור עוד לקוחות ולהרשים אותם עם המוצרים והשירותים שלכם. אם הלקוח שלכם לא רואה את המודעה שלכם, אז כל זה לא שווה את זה. זכרו לבחור את מילות המפתח, הכותרת, תיאור המטא של המודעה כך שתתחבר היטב לקהל שלכם.

מסקנה:

מאמר זה הכיל הסבר קצרצר אך מפורט על פרסום ממומן בגוגל. אנחנו מקווים שמצאתם אותו שימושי ואינפורמטיבי. מודעות גוגל ממשיכות להשתנות ולאמץ שינויים עם הזמן. פלטפורמה זו עלולה להשתנות דרסטית חמש או עשר שנים מעכשיו, אבל נכון לעכשיו, כך היא פועלת.

מחפשים
  • פרסום ממומן בגוגל?
  • פרסום ממומן בגוגל?

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו לפרסום ממומן בגוגל יצרו אתכם קשר

  • לפרטנר
  • לפרטנר
הדיגיטלי שלך
לחצו כאן להתחלת שיחה
לחצו כאן לשיחת ווטסאפ
סוכנות דיגיטל - בידול
היי 😊
קוראים לי תומר, אני שמח שקפצת לבקר.
איך אוכל לעזור לך?