יחי הניוזלטר? איך שיווק באימייל ישפיע על העסק שלכם

ידעתם שחצי מהעולם (כן, 4 מיליארד אנשים) משתמשים באימייל באופן יומיומי וכמעט כולם בודקים את תיבת הדואר הנכנס? ישר כשמתעוררים? המספרים האלה מטורפים, אבל זה גם אומר שיש פה משאב ענק ולא מנוצל עבור החברה שלכם לצבור חשיפה.

מכירים את זה שאתם מתעוררים בבוקר עם כוס קפה ביד ועין אחת עוד עצומה. בודקים את המיילים שלכם ומתבאסים. אין שום דבר מעניין. רק קיר של מיילים לקידום מכירות וספאם שאתם לא זוכרים מתי נרשמתם עבורם ולמה. אין שום דבר בתיבת דואר הנכנס שלכם שמרגש אתכם יותר. כל חברה רוצה שתקנה משהו, בזמן שמה שאתה באמת רוצה, זה להכיר קצת יותר את האנשים מאחורי המוצרים.

כאן הניוזלטר של העסק שלכם יכול לבעוט בדלת ולהביא את המסיבה בחזרה לתיבות הדואר של הקוראים שלכם. אולי יהיה קשה לטפח את קהל הקוראים שלכם בהתחלה והקהל יהיה קטן. אולי זה יגרום לכם לתהות למה אתם מבזבזים אנרגיה על ניוזלטרים בכלל. אבל תסמכו עלינו כשאנחנו אומרים שברגע שהניוזלטר שלכם מתקדם, ההזדמנויות הן אינסופיות.

שיווק באימייל באמצעות בניית קשרים עם הקוראים

אם הלקוחות שלכם נרשמו באתר לשמוע ממכם זה כבר סימן טוב, כי זה אומר שהם מעוניינים להכיר אתכם. עכשיו זאת ההזדמנות שלכם לאפשר להם לעשות את זה. הניוזלטר זה המקום ליצירתיות ולאופי שלכם להתפרץ החוצה ולאפשר להם להתחבר אליכם. לעשות הומניזציה למותג באמצעות הטעימות הרגילות שמוצאים באימיילים כאלה, זה כוח גדול שיעזור להם להתחבר אל המותג שלכם.

ויותר מהכל, צרכנים רוצים לדעת שמעריכים ושומעים אותם, אז לאפשר להם להיכנס למאחורי הקלעים בפורמט של ניוזלטר זאת דרך מצוינת לעשות את זה. לשמור על הקשר הזה עם הוצאה מתמשכת של ניוזלטרים, בין אם זה יומיומי, שבועי או חודשי, יגרום לקהל הקוראים שלכם לצמוח ולהתרחב.

כשעושים שיווק באימייל חייבים לעדכן את הקוראים על מה חדש בתחום!

כמו שהשם מרמז, ניוזלטר זה הכלי לבשר חדשות. הקוראים שלכם רוצים לדעת מה קורה איתכם ובתעשייה, אחרת הם לא היו נרשמים. ממי כדאי לשמוע חדשות בתחום אם לא מהטופ של הטופ? כשאתם מעדכנים אותם בחדשות, אתם מעלים את המעמד שלכם כדמות סמכותית בתחום שלכם.

בנוסף, מקצועיים בתחום אתם בטח מודעים לכל מה שקורה בתעשייה שלכם בנוסף לחברה שלכם.
תשתמשו באינפורמציה הזאת לטובתכם בזה שאתם מכניסים אותה לניוזלטר שלכם.
הלקוחות שלכם רוצים את האינפורמציה שאתם מסוגלים לתת להם. הם לא היו נרשמים אליכם אם לא.
בנוסף תוכלו למשוך את הקוראים לקראת העדכון או המוצר הבא שתוציאו עם רמזים ולשתף חדשות שהם רק יוכלו לקבל אם ירשמו וימשיכו לקרוא.

לחזק את הסיפור ומוניטין של המותג שלכם באמצעות שיווק באימייל

הסיפור ומוניטין של המותג חשוב ביותר לטון של הכתיבה ולאיך הניוזלטר יראה. זאת אחת הדרכים הטובות לחזק את המיתוג שלכם בדיגיטל. הכל תלוי באיזה תחום אתם עוסקים, תוכלו להיות עליזים ולהתבדח, או רשמיים ולדבר ברצינות. אתם תבחרו, רק חשוב שזה יהיה עקבי בכל היבט של הניוזלטרים שלכם.

לחזק את הסיפור שלכם בזה שאתם מספרים אותו יגרום לאנשים להתחבר אליכם. זה בסיס חזק להתחיל בניוזלטר הראשון שלכם בגלל שצרכנים אוהבים לקנות ממותגים שהם מרגישים שיש איתם חיבור אישי.

שיווק באימייל יעזור לכם להגביר את החשיפה עבור המוצרים ושירותים שלכם

קיים איזון בין אימיילים שקוראים ישר ימחקו לבין אימיילים שירצו לפתוח, והאיזון הזה תלוי בכמה פרסום נעשה. אז בזמן שאתם מתרגשים מהמוצר שלכם (ובצדק) ורוצים לצעוק במגפון לגביו ולהפוך קוראים ללקוחות, אתם חייבים להיות מחושבים לגבי כמות הפרסום שאתם עושים.

ניוזלטר הוא יותר אישי וסובב יותר סביבכם וסביב הצוות שלכם – אבל זה לא אומר שאתם לא יכולים להדליק פנס על כל הדברים הנפלאים שיש לכם להציע. קהל קוראים נאמן שמתרגש לקרוא את האימיילים שלכם, ישתף אותם עם המשפחה, חברים והעוקבים שלהם. דבר היגביר תנועה לרשתות החברתיות ולאתרים שלכם. הם ירגישו מחוייבים לשתף, כי הם יודעים שמה שכתבתם בניוזלטר על המוצרים והשירותים, יכול לעזור לאנשים אחרים הקרובים אליהם.

יש הרבה סיבות למה שווה להשתמש בניוזלטרים כחלק מתוכנית השיווק שלכם. סוכנות דיגיטל כמו בידול Bidul יכולה לעזור לתת לכם את הטאץ' האישי שיגרום לכם לבלוט עבור הצרכנים שמחפשים אתכם ולהגדיל ללא שום ספק את המחזורים והרווחים שלכם.

תוכן העניינים

צריכים פרטנר לדיגיטל?

מלאו את הפרטים וניצור אתכם קשר

cloudways
נמאס לכם שהאתר שלכם איטי?
רוצים אתר מהיר יותר מחמקן?

גם עם 0 ידע טכני ומקצועי תוכלו לפתוח בעצמכם אחסון אתר מהיר עם תמיכה 24/7 של נציג אנושי! ואם אתם צריכים עזרה בפתיחת חשבון תפנו אלינו ונעזור.

סוכנות דיגיטל - בידול bidul

בידול - סוכנות דיגיטל

נראה לאחרונה לפני שעה

מה מספר הטלפון שלך?